تامین و نگهداری چیلرهای تراکمی

 

تعمیرات چیلر ، مینی چیلر و سایر سیستم های برودتی نیازمند بهره مندی از تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی و کارخانه ای در بازه های زمانی منظم به منظور سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و تعمیر چیلر و سردخانه های صنعتی به بهترین شکل به انجام برسد؟

یکی از متداول ترین سوالاتی که در این زمینه مطرح می شود، این است که فواید استفاده از سرویس های نگهداری چیلرهای صنعتی چیست؟

– افزایش کارایی و بازدهی مطلوب تجهیزات

-به حداقل رسیدن امکان وقوع مشکلات، خرابی ها و نقص های فنی

– کاهش هزینه های ناشی از تعمیر، تعویض قطعات

– صرفه جویی در مصرف انرژی

به این موضوع دقت داشته باشید که اگر به صورت دوره ای عملکرد دستگاه ها و صحت و سلامت قطعات و … بررسی شود، به میزان زیادی هزینه های احتمالی ناشی از خرابی و ایرادات فنی کاهش می یابد و هم چنین این کار موجب افزایش یافتن عمر مفید تجهیزات چیلر ،مینی چیلر و سردخانه های صنعتی می گردد؛ زیرا برای این که بتوان از حداکثر کارایی یک سیستم مکانیکی بهره مند شد، باید این موضوع را مد نظر قرار داد که تمامی اجزای آن سیستم به صورت استاندارد عمل کنند و بازدهی مورد انتظار را داشته باشند. با توجه به تخصصی بودن سرویس های نگهداری و تعمیرات چیلر و مینی چیلر، صاحبان کسب و کارهای مرتبط، به خوبی از این موضوع آگاه هستند که دقت در انتخاب تعمیرگاه معتبر به چه میزان اهمیت خواهد داشت.

قطعا کار تخصصی را باید به متخصص سپرد تا بتوان از خدماتی با کیفیت و نتایجی ایده آل و رضایت بخش بهره مند شد.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه نسیم تهویه آروند ارائه ی سرویس های نگهداری و تعمیر چیلر با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان تهران و سایر استان های کشور خواهیم بود . لازم به ذکر است که تمامی تکنیسین های این مجموعه از اطلاعات علمی و تجربه عملی کافی به منظور تعمیرات چیلر و مینی چیلر بهره مند می باشند. اگر تمایل به استفاده از سرویس های دوره ای ما دارید و یا می خواهید از اطلاعات بیشتری در این خصوص بهره مند شوید، سریع ترین راه ارتباطی شما با مجموعه ما از طریق تماس تلفنی می باشد. کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی تماس شما خواهند بود .

*استفاده از سرویس های تعمیرگاه های معتبر موجب می شود تا از دوباره کاری و ایجاد هزینه های زیاد و آسیب بیشتر به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و چیلر جلوگیری شود؛ بنابراین به دنبال بهترین ها در شهر خود باشید.

نگهداری چیلر و سردخانه های صنعتی

چیلرها تجهیزاتی هستند که به جهت کنترل خنک کاری ماشین آلات صنعتی استفاده می شوند؛ البته از این سیستم های تهویه که دارای توان ظرفیت بسیار بالایی هستند، می توان در فضاهای صنعتی و یا مکان های مسکونی بزرگ استفاده نمود. صرف نظر از اینکه تجهیزات استفاده شده از نوع چیلر تراکمی است یا جذبی ( کم صدا و کم مصرف )، نیاز به سرویس منظم و نگهداری استاندارد در این دستگاه ها امری اجتناب ناپذیر می باشد و لازم است که به طور جدی به این امر رسیدگی شود.

اساس کار یک چیلر بر مبنای آب است و این دستگاه می تواند از طریق تغییر دمای آب، موجب گرم تر شدن یا سرد تر شدن محیط شود. سرویس و نگهداری چیلرهای باعث می شود تا حتی بتوان در مصرف انرژی و در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد و در واقع خدماتی که شرکت نسیم تهویه آروند ارائه می دهد به نوعی کمک به بهینه سازی عملکرد تجهیزات سردخانه های صنعتی و چیلرها می باشد.

چیلرهای تراکمی



چیلرهای تراکمی


چیلرهای تراکمی