مقالات آموزشی

تارخچه شرکت کمپرسورسازی BOCK آلمان

GEA Bock GmbH بخشی از گروه GEA است. این شرکت تولید کننده کمپرسور و یونیت های کندانسور برای تبرید ثابت و متحرک و تهویه مطبوع می باشد. این محصولات منحصراً در محیط های تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

 

در سال ۱۹۳۲، ویلهلم بوک و هانس گلدنر این شرکت را با هدف نصب و تعمیر واحدهای برودتی در اشتوتگارت تأسیس کردند. در سال ۱۹۳۷، این شرکت به یک ساختمان بزرگتر در نورتینگن نقل مکان کرد و تولید خود را آغاز کرد.

در سال ۱۹۳۸، هانس گلدنر شرکت را ترک کرد و هوگو بوک جایگزین او شد و در نتیجه شرکت جدید Bock & Co. KG به وجود آمد.

بوک همچنین در دهه ۱۹۶۰ به حوزه سیستم های تهویه مطبوع خودرو روی آورد و به یکی از پیشگامان این فرآیند تبدیل شد. این شرکت اولین واحدهای تهویه مطبوع “ساخت آلمان” را برای خودروهایی که نه تنها در خودروهای لوکس مورد استفاده قرار می گرفتند، توسعه داد و ساخت – حتی ولکس قورباغه ای دارای سیستم تهویه مطبوع Bock بود.

در دسامبر ۲۰۰۹، سیستم Bock EFC جایزه BMU (وزارت محیط زیست آلمان) “تکنولوژی حفاظت از آب و هوا و تبرید” در فناوری تبرید را از نوربرت روتگن، وزیر محیط زیست آلمان دریافت کرد.

از ۳۱ مارس ۲۰۱۱، Bock بخشی از Segment Refrigeration Technologies گروه GEA است و نام خود را به GEA Bock GmbH تغییر داد. GEA Refrigeration Technologies – رهبر بازار بین المللی برای سیستم های تبرید صنعتی – در توسعه، ساخت، نصب، سرویس و نگهداری اجزای کلیدی و راه حل های فنی نوآورانه تخصص دارد. کاربردهای معمولی فرآیندهای خنک کننده برای صنایع غذایی و آشامیدنی، صنایع دریایی، نفت و گاز، ساختمان ها و همچنین امکانات تفریحی مانند مراکز اسکی سرپوشیده و پیست های اسکیت روی یخ است.

محصولات

کمپرسورهای متحرک عمدتاً برای تهویه مطبوع اتوبوس ها استفاده می شوند. Bock تولید کننده پیشرو اروپایی در این بخش و تامین کننده تمامی سازندگان اصلی سیستم و اتوبوس است. کمپرسورهای آنها همچنین در سراسر جهان در قطارها و کشتی ها برای خنک کننده و تهویه مطبوع استفاده می شود.

در مورد کاربردهای ثابت، نمونه هایی را می توان در تمام زمینه های تبرید، مانند سوپرمارکت ها، انبارها، میوه فروشی ها، نانوایی ها، صنایع نوشیدنی و شیمیایی و غیره یافت.

این شرکت کمپرسورهای نیمه هرموتیک (که با گاز مکش خنک می شود. هوا خنک یا پیستونی)، کمپرسورهای نوع باز، کمپرسورهای خودرو، و کمپرسورهای موتور نوع باز تولید می کند.

 

تولید و شرکت های تابعه

بوک چهار کارخانه تولید به شرح ذیل دارد

GEA Bock GmbH (فریکنهاوزن، آلمان)

GEA Bock Czech s.r.o. (استریبرو، جمهوری چک)

GEA Refrigeration India Private Limited (وادودارا، هند)

GEA Bock Compressors (Hangzhou) Co., Ltd. (Hangzhou, Zhejiang, China)

پخش در آلمان توسط عمده فروشی های تخصصی سردخانه انجام می شود. در خارج از کشور، نمایندگی های مجاز محصولات Bock را در حدود ۶۰ کشور به فروش می رسانند. شرکت‌های پردازش بیشتر در داخل و خارج از کشور مستقیماً تحویل داده می‌شوند. شرکت های زیرمجموعه و سرمایه گذاری های مشترک زیر به طور مستقیم محصولات را توزیع می کنند:

GEA Bock GmbH Vertriebsbüro Österreich (گراتس، Österreich)

GEA Bock GmbH (لیون، فرانکرایش)

GEA Refrigeration India Private Limited (وادورارا، هند)

GEA Bock (تایلند) Co., Ltd. (بانکوک، تایلند)

GEA Refrigeration Malaysia Sdn Bhd  Petaling Jaya، (مالزی)

GEA Refrigeration Singapore Pte Ltd (سنگاپور، سنگاپور)

کمپرسورهای اداری شانگهای GEA Bock (Hangzhou) Co., Ltd. (شانگهای، چین)

GEA Refrigeration Australia Pty. Ltd. (رزبری، استرالیا)

  1. GEA Refrigeration Indonesia (جاکارتا، اندونزی)

دیدگاهتان را بنویسید