هیتاچی HITACHI

سرآغاز

هیتاچی HITACHI در زبان ژاپنی برابر با پگاه خورشید است. هیتاچی در سال ۱۹۱۰ در شهر ایبارکی به دست نامیهی اودیرا هنگامی که به نخستین کار مهندسی خود در کانیگاه Kuhara سرگرم بود ساخته شد.

دفتر مرکزی هیتاچی HITACHI در چیودا، توکیو می باشد و بخشی از سهام آن در بازار بورس توکیو داد و ستد می شود.

کمپانی هیتاچی HITACHI در بخش های مهندسی و ساخت ابزار و افزار های الکتریکی، ابزار های پزشکی، سخت افزارهای رایانه ای، سامانه های اطلاعاتی و مخاراتی، سامانه و ابزار های نیروگاهی، موتور های هوا گرد، ساخت ماشین های صنعتی، ابزار های سنگین، خودروهای ریلی و در دیگر بخش ها در تکاپو است.

پیشینه

اودیرا با به کار بردن توانایی‌های مهندسی خود توانست موتورهای الکتریکی هیتاچی HITACHI را با نیروی پنج اسب بخار بسازد، که از دید کیفیت و پایداری، با نمونه‌های ساخته شده دیگر کشور ها که در ژاپن بود، هماوردی می نمود. در سال های نخست، تنها خریدار این موتورها، کارفرمای اودیرا بود. هنگامی که این موتور ها در کانیگاهی که اودیرا در آنجا کار میکرد، کارکرد خوب خود را نشان دادند، اودیرا توانست آنها را بیشتر بفروشد، هرچند که تا جنگ جهانی نخست نتوانست خریداران درخوری بیابد. در هنگام جنگ جهانی یک کمپانی بزرگ ژاپنی درخواست ساخت سه توربین را به کمپانی زیمنس آلمان داده بود،اما جنگ این درخواست را دست نیافتنی کرده بود؛ بدین گونه شد که این کمپانی ژاپنی سراغ هیتاچی HITACHI رفت.

اودیرا همه تلاش خود را به کار برد و توانست ژنراتورهای ۱۰٫۰۰۰ اسب بخاری را در ۵ ماه آماده کند. آن کمپانی ژاپنی بسیار شگفت زده شد و چند درخواست ساخت دیگر به اودیرا داد، که این درخواست ها نیازمند ایجاد یک کمپانی به دست اودیرا می بود. اودیرا این کمپانی را به یاد نخستین جایی که کار فروش خود را انجام داده بود؛که شهر هیتاچی HITACHI در استان ایباراکی Ibaraki بود؛ هیتاچی HITACHI نام نهاد.

 گسترش

در دهه ۱۹۲۰ هیتاچی HITACHI ساخته های خود را برای پاسخ به نیازهای بازار رو به رشد ژاپن گسترش داد. هیتاچی HITACHI با خرید دیگر کمپانی ها توانست بزرگترین سازنده پمپ، دمنده‌ها و ابزار های مکانیکی دیگر شود. هیتاچی HITACHI همچنین به ساخت فرآورده های فلزی مانند سیم‌های مسی روی آورد. این پیشرفت‌ها زمینه ساز شد تا هیتاچی HITACHI به کمک دیگر کشور ها در ساخت فرآورده های گوناگون بی نیاز باشد. در سال ۱۹۲۴ نخستین لکوموتیو الکتریکی ژاپنی، به دست هیتاچی HITACHI ساخته شد.در جهان تنها ۵ کمپانی می باشند که تکنولوژی ساخت دستگاه های MRI ام آر آی و CTSCAN سی تی اسکن رو دارند، چرا که این دستگاه ها بسیار تکنولوژی پیچیده ای دارند تا اندازه ای که روی این دستگاه ها برچسب HI tech نوشته شده است و کارشناسان ویژه ی این دستگاه ها در کارگاه های ویژه و پنهانی برای پیشگیری از درز داده ها آموزش می بینند. هیتاچی HITACHI یکی از ۵ کمپانی سازنده این دستگاه ها می باشد که دارای این تکنولوژی هست و این چیزی می باشد که هیتاچی HITACHI را از دیگر کمپانی های های الکترونیکی؛ نه تنها ژاپنی که کمپانی های اروپایی و آسیایی پیش میندازد…. دستگاه های پزشکی هیتاچی HITACHI تنها دستگاه هایی هستند که میتوانند بسیار نیرومند با برند هایی مانند زیمنس آلمان هماوردی کنند.

توکیو، ۲۲ دسامبر ۲۰۰۵ پذیرش خود را برای سازماندهی دوباره ی چارچوب های فرآیندی خود با آرمان گسترش و بهینه سازی “بازرگانی راهکار های بخش سبک زندگی” خود همرسانی کرد. سازمان نوین با پشتوانه بازرگانی های هم اینک با نگاه ویژه بر خریداران، پشتیبانی پیچیده‌ای را از زیرساخت‌های سبک زندگی در خانه، سازمان ها، فروشگاه‌ها و دیگر بخش ها با نگاه ویژه بر تهویه مطبوع همگانی، خانه های سراسر الکتریکی و ابزار الکترونیکی دیجیتال خانگی گسترش خواهد داد.

گروه بازرگانی هیتاچی HITACHI بر همه ی بخش های بازاریابی و فروش مانند: سیستم های تهویه مطبوع، فرآورده های الکتریکی، افزار های الکترونیکی دیجیتال خانگی و دیگر فرآورده های ساخته شده بازرسی دارد و در برابر خریداران خود در سرتاسر جهان پاسخگو می باشد.

گروه بازرگانی هیتاچی HITACHI یک بخش ویژه را ایجاد کرده است که تنها برای بخش فروش سازماندهی شده است، بدین گونه که نخست به سراغ خریدارن بزرگ مانند خرده فروشان با میزان خرید بالا و کمپانی هایی که فروشگاه های زنجیره ای بزرگ را سرپرستی می کنند، می رود. این بخش راهکار هایی را برای به کار بردن از اسباب های الکترونیکی دیجیتال خانگی، سیستم‌های تهویه مطبوع همگانی، دستگاه های سراسر الکتریکی و دیگر فرآورده ها پیشنهاد می دهد. هیتاچی HITACHI با انجام یک بازرگانی جهانی توانست در بخش تهویه مطبوع از سیستم های تهویه مطبوع خانگی تا سیستم های سرد کننده بزرگ، پیشرفت کند. افزون بر ماشین های رختشویی، جاروبرقی، یخچال و فریزر و دیگر فرآورده ها در بازرگانی اسباب خانگی، یک بازرگانی خانه ی سراسر الکتریکی دارای سیستم های فراهم سازی آب گرم، اسباب آشپزخانه و دیگر فرآورده های اساسی آینده خواهد بود. چیلر و دیگر فرآورده های هیتاچی HITACHI ساخته هایی را پیشنهاد خواهد کرد که از این چهارچوب گسترش می یابد. از دستگاه های خانگی تا دستگاه های تهویه مطبوع بزرگ برای کاربردهای گوناگون هیتاچی HITACHI را توانمند می سازد تا راهکار های گسترده ای را به خریداران خود پیشنهاد دهد؛ و بازارهایی مانند برزیل، روسیه، هند، چین و دیگر بخش‌های آسیا و اروپا را پوشش خواهد داد.

کاهش هزینه؛ افزایش راندمان

هیتاچی HITACHI در تلاش است تا تکنولوژی کمپرسور فشرده به دست آمده از ساخت دستگاه های تهویه مطبوع را با تکنولوژی فریزر چند چرخه به دست آمده از ساخت سیستم های تهویه مطبوع؛ آمیخته کند. این کار به هیتاچی HITACHI این توان را می دهد که دستگاه هایی بسازد که فشرده تر و دارای برآورد هزینه ی کمتری می باشند. همچنین گمان می رود هیتاچی HITACHI با ساخت دستگاه ها در میزان بیشتر و خرید اسباب و مواد در گنجایش بیشتر، هزینه های فراهم آوری را کاهش دهد.

هم افزایی میان همه ی بخش ها

یکی از آرمان ها هیتاچی HITACHI ایجاد خانه هایی سراسر الکتریکی با به کارگیری گروه های گوناگون دستگاه های هیتاچی HITACHI می باشد. این ایده هم ایجاد کارآفرینی کرده و همچنین افزایش پیشنهاد فروش فرآورده ها؛ بر اساس ساخت خانه هایی سراسر الکتریکی را به ارمغان می آورد. هیتاچی HITACHI بازه ی گسترده ای از فرآورده ها مانند اندوخته سازی آب گرم و سیستم های فراهم کننده ی آب گرم، بخاری، پخت و پز، ماشین ظرفشویی، مایکروفر و … را ساخته و به فروش می رساند. این بازه ی گسترده نه تنها فروش را افزایش می دهد، که برای سازندگان خانه، ساختمان ساز ها در بخش های گوناگون، کمپانی های برق و دیگر خریدارانی که به دنبال خانه هایی سراسر الکتریکی می باشند، بسیار سودبخش می باشد.

پژوهش و گسترش تکنولوژی در ساخت

با کنار هم گذاشتن توانایی های گسترده هیتاچی HITACHI و آمیختگی آنها با برتری های به دست آمده در بخش پژوهش و گسترش هیتاچی HITACHI در خانه هایی سراسر الکتریکی؛ به هیتاچی HITACHI این توانایی را می دهد که فرآورده های خود را گسترش دهد و بتواند نیاز خریداران خود را برآورده کند. هیتاچی HITACHI برای بهبود بخشیدن به بازاریابی و فروش خود و همچنین برای بهبود کارکرد خود؛ ساختاری را در همه ی هشت کمپانی زیر گروه خود؛ هم در ژاپن و هم در دیگر کشور ها ایجاد کرد تا در آن بتواند بازخورد خریداران و برخورد فروشندگان خود را دریافت کند و بتواند بهترین بررسی انجام شده و بهترین سرپرستی را بر کارکرد آنها داشته باشد.

گسترش فروش جهانی

HITACHI هیتاچی، H&L ،HACS پایگاه های فروش خود را در دیگر کشور ها پابرجا کرده اند و از پایگاه های یکدیگر بهره وری استراتژیک دارند تا گروه چند بخشی فروش ایجاد کنند که کم و بیش سراسر جهان را پوشش دهد. در سراسر جهان برای سیستم های تهویه مطبوع، ابزار و افزار الکترونیکی دیجیتال خانگی و دیگر دستگاه های HITACHI هیتاچی، H&L ،HACS پیشرفت چشمگیری پیش بینی شده است. HITACHI هیتاچی، H&L ،HACS هم اکنون بخش فروش در چین دارند. افزون بر این، یک دفتر HACS در برزیل، یک دفتر هیتاچی HITACHI در روسیه و یک دفتر هیتاچی HITACHI در هند می باشد. HITACHI هیتاچی، H&L ،HACS به دنبال این هستند تا پایگاه هایی را برای گسترش هر چه زودتر خود در این کشورها ایجاد کنند.

گروه هیتاچی HITACHI بر روی سه بخش بازرگانی اساسی خود در تکاپو است: سیستم های با اندازه ی بزرگ، که دارای سیستم های قدرت الکتریکی، سیستم های صنعتی و سیستم های آگاهی بخشی می باشد. دستگاه ها، ابزار ها و افزار های سازنده این سیستم ها و “بازرگانی؛ راهکار های سبک زندگی” که زیرساخت های سبک زندگی را برای خانه، فروشگاه ها، ساختمان های اداری و دیگر بخش ها پوشش می دهد. سازماندهی دوباره ی کار و بازرگانی گفته شده در این گواهی با آرمان نیرومند سازی  “کار و بازرگانی و سبک زندگی” و افزایش درآمدهای گروه هیتاچی HITACHI و افزودن ارزش بیشتر به برند هیتاچی HITACHI می باشد.

برای گفتگو درباره ی خرید دستگاه های هیتاچی HITACHI در سبک های گوناگون با گروه نسیم تهویه آروند همراه باشید.